MetLife продава застраховки „Живот“ в супермаркета


Мария Генчева | окт 02, 2012 | Коментари 0 Застраховки „Живот“ в кутии с анимационни герои се продават в американските хипермаркети Wal-Mart. Продуктът се предлага от MetLife и е предназначен за по-бедните американци, които също искат да са защитени срещу непредвидени събития в живота си. Първите подобни застраховки се продават в щатите Южна Каролина и […]

Застраховки „Живот“ в кутии с анимационни герои се продават в американските хипермаркети Wal-Mart. Продуктът се предлага от и е предназначен за по-бедните американци, които също искат да са защитени срещу непредвидени събития в живота си.

Първите подобни застраховки се продават в щатите Южна Каролина и Джорджия. Те са опаковани в картонени кутии, върху които е изобразен анимационният герой Снупи, който е талисман на MetLife от 80-те години. Най-евтините полици са по 69 долара и са предназначени за клиенти между 18 и 44 години. Те осигуряват покритие от 10 000 долара в случай на внезапна смърт. За клиентите между 60 и 65 години се предлагат застраховки по 429 долара с покритие от 25 000 долара за една година. В кутията се съдържа предплатена карта, заредена със сума, достатъчна за плащането на полицата. След като я купят, клиентите се обаждат на MetLife, като представители на компанията ги разпитват за здравословното им състояние. Ако сметнат, че отговарят на условията, активират застраховката. В случай че застрахователят откаже на клиента да го застрахова, клиентът може да върне в магазина купената полица и да си получи обратно парите. Също така може да използва предплатената карта, за да си купи нещо друго за същата сума.

Целта на MetLife с тези е да увеличи броя на полиците, продавани директно на клиентите, за да намали разходите за посредници. Компанията иска да съкрати разходите си с 600 милиона долара до 2016 година и да увеличи дела на продаваните директно застраховки до 13 %. MetLife продава застраховки и директно чрез интернет сайта си.

Публикувано в : ЗастрахованеЗастрахователни новиниИнтересно

Тагове:


Коментирай