„Пагани Зонда Революсион“ е най-бързата и високотехнологична версия на испанския производител на спортни коли в ограничени серии. Тежащият 1070 кг автомобил използва мотор „AMG Мерцедес“, който след преработката дава мощност от 800 конски сили и 730 Нм максимален въртящ момент. Контролът на сцеплението е разработка на „Бош“ и има 12 различни настройки, управлявани от шофьора. […]
„Пагани Зонда Революсион“ е най-бързата и високотехнологична версия на испанския производител на спортни коли в ограничени серии. Тежащият 1070 кг автомобил използва мотор „AMG Мерцедес“, който след преработката дава мощност от 800 конски сили и 730 Нм максимален въртящ момент.
Контролът на сцеплението е разработка на „Бош“ и има 12 различни настройки, управлявани от шофьора. Системата за намаляване на челното съпротивление е свързана с огромния спойлер в задната част, който има две позиции – за максимална и минимална притискателна сила, също управлявани от водача. Има и вариант позициите да се управляват автоматично.
Спирачките на „Зонда Революсион“ са на „Брембо“, като за направата им са използвани технологии от „Формула“ 1. Дискове, част от системата, са 15% по-леки от досега предлаганите и имат подобрено охлаждане при екстремна употреба. Моделът вече е обявен за продажба, а цената е 2.2 млн. евро без данъците и таксите.